Kontakt
0
 

Roqa Allroad SL

KOGA Roqa Allroad SL to rower typu gravel czyli idealny towarzysz każdej przygody na szutrach ! Kiedy asfalt zamienia się w żwir, ROQA Allroad jest w swoim żywiole. Ramę z włókna węglowego wyposażyliśmy w opony o szerokości 40 mm, solidne koła Mavic i grupę szutrową SRAM Apex XPLR AXS. Dzięki temu jest idealnym towarzyszem każdej szutrowej przygody. Od wycieczki po okolicy po wakacje z pakietem turystycznym.

Rowery wysylamy w calosci gotowe do jazdy sprawdz jakie to proste
ROWER ZŁOŻONY I WYREGULOWANY. Rowery dostarczamy w całości złożone* i gotowe do jazdy. Przed wysyłką, rower trafia w ręce serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis. Rowery pakowane są w grube 5-cio warstwowe kartony o specjalnych wymiarach 200x120x20 cm. Dodatkowo rower jest zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy zewnętrzne jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka uszkodzenia. Każdy karton do wysyłki posiada 4 boczne uchwyty dla wygodnego przenoszenia oraz oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być przewożony. Rowery dostarczamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej Raben Poland, która gwarantuje bezpieczny i sprawny transport, każda przesyłka ubezpieczona jest na pełną wartość roweru. *do przykręcenia jedynie pedały oraz ustawienie pozycji kierownicy.

WIRTUALNA KARTA ROWERU
 
Każdy rower poza papierową kartą gwarancyjną jest wpisany do internetowej bazy rowerów, w której odnotowywany jest każdy serwis. Twój rower ma pełną historię przeprowadzonych prac serwisowych.
serwis-roweru-przed-wysylka
PRZEGLĄD I JAZDA TESTOWA PRZED WYSYŁKĄ
 
Przed wysyłką rower przechodzi kompleksowy serwis i kontrolę pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Przeprowadzamy jazdę próbną. Rower wysyłamy złożony gotowy do jazdy.
ubezpieczona-paczka-wysylka-roweru
UBEZPIECZENIE NA CZAS TRANSPORTU
 
Każdy przesyłka jest w pełni ubezpieczona na pełną wartość roweru. Ubezpieczenie dotyczy uszkodzeń mechanicznych oraz niezgodności towaru. Rowery dostarcza firma spedycyjna Raben Poland.

rama-koga-bez-spoin.png
Lekka i wytrzymała rama z włókna węglowego, zbudowana z włókna węglowego o wysokim module sprężystości. Wyposażenie: zwężana główka ramy, linki wewnętrzne, suport Press Fit, haki z włókna węglowego dla osi przelotowej 12 mm, zabezpieczenie przed przyssaniem łańcucha i wymienny hak przerzutki tylnej oraz mocowania wyposażenia przeznaczone do rowerów gravelowych. Sztyca siodła jest zintegrowana z ramą, co zapewnia schludny i kompletny wygląd. Przedni widelec wykonany w całości z włókna węglowego z pełnymi osiami i wewnętrznym prowadzeniem linek.
SRAM Apex XPLR AXS Bezprzewodowy napęd z precyzyjną i intuicyjną zmianą przerzutek jednym dotknięciem. Jednobiegowy napęd szutrowy z 12 przerzutkami, który dzięki progresywnej gradacji zębatek oferuje ogromny zakres na dłuższe wycieczki, a nawet strome podjazdy w terenie. Zmieniaj biegi szybciej, lżej i bardziej niezawodnie niż kiedykolwiek wcześniej – bez przedniej przerzutki i bez zrzucania łańcucha.
piasta alfine shimano 8
koga-worldtraveller-shimano-slx
Opony Continental Terra Trail 40mm powstała specjalnie z myślą o zapewnieniu najwyższego poziomu komfortu i przyczepności oraz zachowaniu przy tym możliwie jak najmniejszych oporów toczenia w rowerach gravelowych. Gęsto rozmieszczony bieżnik na środku zapewnia utrzymanie prędkości a po bokach opony gwarantuje doskonałą przyczepność nawet podczas pokonywaniu szybkich szutrowych zakrętów. Dzięki przystosowaniu opony do instalacji systemu tubeless (bezdętkowego) zyskano wiele korzyści takich jak możliwość obniżenia ciśnienia w naprawdę trudnych warunkach, lepsze układanie się opony do powierzchni, mniejsza awaryjność niż w przypadku klasycznych dętek, obniżenie wagi zestawu.
Koła Mavic Allroad Disc zaprojektowane specjalnie do rowerów gravelowych. Solidne aluminiowe felgi S6000 o szerokości wewnętrznej 22mm co pozwala na zastosowanie opon o większej szerokości. Wyposażone w technologię UST-Road Tubeless zapewniającą oponie zwiększoną odporność na przebicia, wysoki komfort jazdy i niskie opory toczenia w czasie jazdy po żwirze. Piasty wyposażone w najwyższej klasy samoregulujące i w pełni uszczelnione łożyska maszynowe QRM Auto. Waga kompletu kół to jedyne 1890 gram (870 g koło przednie i 1020 gram koło tylne). Koła wyprodukowane w kategorii 2 ASTM przeznaczone do użytku na drogach asfaltowych oraz szutrowych i do upadku z wysokości do 15 cm. 24 szprychy w kole o zaplocie na dwa krzyże.
hamulec-tarczowy-koga
Wspornik kierownicy ze zintegrowanym okablowaniem KOGA Viper. Wszystkie pancerze przebiegają przez rury ramy, dzięki czemu są lepiej chronione przed wpływami atmosferycznymi. Dodatkowo rower jest łatwiejszy do utrzymania w czystości i wygląda dużo bardziej elegancko i ładnie. Długość wspornika 110mm.


KOGA SET BOX

Do każdego roweru dołączony jest elegancki, aluminiowy pojemnik KOGA wyposażony w łyżki Schwalbe do ściągania opon, wielofunkcyjny klucz inbus/torx oraz mosiężny adapter z wentyla SV presta na DV rowerowy.
SKÓRZANE ETUI Z CERTYFIKATEM

W zestawie stylowe skórzane etui, w którym znajduje się Certyfikat KOGA Master Service Mechanic, skórzany brelok KOGA do kluczy oraz karta z indywidualnym numerem do rejestracji swojego roweru na KOGA.COM

KOGA handmade in Netherlands since 1974r.
Rowery KOGA produkowane i składane są ręcznie w Holandii już od ponad 45 lat. Fabryka znajduje się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego polerowania ram, malowania, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru przez jednego Master Mechanika. Każdy rower KOGA jest montowany ręcznie przez jednego mechanika od A do Z od pierwszej śrubki po spakowanie kompletnego roweru. Dobieramy i szkolimy naszych specjalistów w oparciu o ich umiejętności i dbałość o szczegóły. W efekcie powstaje rower dostosowany do potrzeb koneserów. Każdy rower KOGA ma paszport rowerowy z nazwiskiem i zdjęciem Master Mechanika, który zbudował Twój rower. KOGA dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości.

PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

DOŻYWOTNIA na ramę
10 lat dostępność części
10 lat na lakier
2 lata na pozostałe części i osprzęt

ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY
Rowery wysyłamy w całości złożone i gotowe do jazdy. Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów, ustawienie kierownicy i siodełka.
 
BEZPIECZNA PACZKA
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.
30 DNI NA ZWROT
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.


Specyfikacja Roqa Allroad SL

Korba: SRAM APEX 44T
Materiał ramy: Karbon
Ilość przerzutek: 1 x 12
Rozmiar opony: 28 x 1.5 (40-622)
Typ przerzutki: Zewnętrzna (tradycyjna)
Typ hamulców: Tarczowe
Pozycja: Sportowa
Geometria :
Koło tylne: Mavic Allroad Disc z piastą Thru Axle 12x142
Koło przednie: Mavic Allroad Disc z piastą Thru Axle 12x100
Kaseta / Zębatka: SRAM PG-1231 12 speed - 11-44T
Pedały: BRAK W ZESTAWIE
Rozmiar kół: 28"
Przerzutki: SRAM APEX XPLR 12-speed
Łańcuch: SRAM APEX
Sztyca podsiodełkowa: KOGA ROQA 31,8mm
Kierownica: KOGA Endurance Gravel Ergo
Suport: SRAM GXP Press Fit
Chwyty: Owijka Fizik Vento Microtex
Siodełko: Selle San Marco Shortfit Carbon
Opony: Continental Terra Trail
Waga: 8,8 kg
Hamulec tylny: SRAM APEX XPLR Centerline 160mm
Hamulec przedni: SRAM APEX XPLR Centerline 160mm

Roqa Allroad SL opinie

Brak opinii. Może warto dodać własną?