Kontakt
0


ZŁÓŻ WŁASNY ROWER KOGA SIGNATURE

E-WORLDTRAVELLER-S
WORLDTRAVELLER-S
GRANDOURER-S

WIĘCEJ INFORMACJI


 
SAM PROJEKTUJESZ SWÓJ IDEALNY ROWER
Z KOGA Signature możesz złożyć swój własny rower zgodnie ze swoimi życzeniami i potrzebami. Sam wybierasz ramę , kolor i części, a nawet możesz spersonalizować je swoim imieniem lub tekstem.
Wybierz własny kierunek
W gamie Signature możesz wybierać spośród trzech podstawowych modeli: E-WorldTraveller-S, WorldTraveller-S lub GrandTourer-S. Wybór najlepszego dla Ciebie zależy od tego, do czego będziesz używał swojego roweru.
Mechanik
Twój rower jest budowany ręcznie przez jednego certyfikowanego mechanika w naszej fabryce w Heerenveen. Jedna osoba buduje jeden rower, aby w pełni zadbać o Twój rower i zagwarantować jakość oraz trwałość.
Dostawa
Po zamówieniu roweru KOGA Signature rower będzie gotowy do odbioru w ciągu 12 tygodni u Twojego sprzedawcy w żądanej specyfikacji.

E-WORLDTRAVELLER-S Signature
Pierwszy elektryczny Worldtraveller, który możesz złożyć zgodnie z własnymi życzeniami. Skonfiguruj teraz swój idealny środek transportu, aby odkrywać świat.
  • Aluminiowa rama 6061 z gładkimi spawami, potrójnie cieniowanymi rurami i wewnętrznym prowadzeniem kabli. Dzielony tylny widelec sprawia, że ​​rower nadaje się do popularnego napędu paskowego Gates.
  • Sztywny widelec aluminiowy ze zintegrowanym ogranicznikiem kąta skrętu (w celu ochrony ramy, kabli i reflektora) oraz punktami mocowania dla przedniego bagażnika lowrider.
  • Silnik elektryczny Bosch Performance Gen. 3 ma wysoki moment obrotowy, dzięki czemu zawsze masz wystarczającą moc na długie podjazdy z ładunkiem. Silnik jest umieszczony w centralnym punkcie roweru dla idealnego rozłożenia ciężaru.
  • Standardowo wyposażony w wyświetlacz BOSCH KIOX i łatwo wyjmowany akumulator Bosch PowerPack 500 Wh na dolnej rurze ramy dla idealnego rozłożenia ciężaru.
  • Opcjonalnie wyposażony w drugi akumulator 500Wh Bosch na tylnym bagażniku, aby podwoić zasięg (podwójny akumulator).
  • Wybór nowego sterowanego elektronicznie Rohloff E14 14 piasta planetarna (z paskiem napędowym lub łańcuchem Gates) lub przerzutka zewnętrzna Shimano Deore XT 11.
  • Oprócz istniejących 28-calowych kół, E-WORLDTRAVELLER-S można teraz skonfigurować z kołami 27,5 i oponami o szerokości 62 mm, co zapewnia dodatkową stabilność i komfort.
  • W zależności od wymagań, preferencji czy budżetu, do końcowego montażu można wykorzystać szeroką gamę części.
  • Rower można skonfigurować zarówno z ramą damską, jak i męską w 5 wysokościach ramy każda.
  • Dostępny w 10 standardowych kolorach, a za dopłatą w wybranym przez Państwa kolorze (Kolor Niestandardowy).
  • Kompletny, wykonany na zamówienie E-WorldTraveller-S jest dostępny od 4750 €.

WORLDTRAVELLER-S Signature
WorldTraveller-S wyznacza nowe standardy w dziedzinie rowerów turystycznych. Rower, który można złożyć według własnych życzeń, z którym bez problemu można podróżować po świecie. (Oceniony jako jeden z najlepszych rowerów trekkingowych przez rowerzystę ekspedycyjnego Alee Denham)
  • Aluminiowa rama 6061 z gładkimi spawami, potrójnie cieniowanymi rurami i wewnętrznym prowadzeniem kabli. Dzielony tylny widelec sprawia, że ​​rower nadaje się do popularnego napędu paskowego Gates.
  • Sztywny widelec aluminiowy ze zintegrowanym ogranicznikiem kąta skrętu (w celu ochrony ramy, kabli i reflektora) oraz punktami mocowania dla lowridera.
  • Mimośrodowy suport ułatwiający napinanie paska lub łańcucha.
  • Dzięki znanej i łatwej w utrzymaniu piaście Rohloff masz 14 precyzyjnie rozmieszczonych i łatwych w użyciu biegów o zakresie nie mniejszym niż 526%.
  • Rama WorldTraveller-S nadaje się wyłącznie do hamulców tarczowych, dzięki czemu wystarczająca siła hamowania dostępna jest w każdych warunkach.
  • Oprócz zwykłych 28-calowych kół, WTS można również skonfigurować z kołami 27,5 i oponami o szerokości 62 mm, co zapewnia dodatkową stabilność i komfort.
  • W zależności od wymagań, preferencji czy budżetu, do końcowego montażu można wykorzystać szeroką gamę części.
  • Rower można skonfigurować zarówno z ramą mieszaną, jak i męską w 5 wysokościach ramy każda.
  • Dostępny w 10 standardowych kolorach, a za dopłatą w wybranym przez Państwa kolorze (Kolor Niestandardowy).
  • Kompletny, wykonany na zamówienie WorldTraveller-S jest dostępny od 3130 euro.

GRANDTOURER-S Signature
W GrandTourer-S znajdziesz idealny rower turystyczny, świetnie nadający się na miasto i wokół niego, na jednodniowe wycieczki i krótsze wycieczki kilkudniowe. Złóż rower ze wszystkich części, które chcesz.
  • Lekka i sportowa rama z aluminium 6069. Kable są zintegrowane, dzięki czemu są optymalnie chronione przed wpływami atmosferycznymi i uszkodzeniami. Dodatkowo przyczynia się to do eleganckiego wyglądu roweru.
  • Do wyboru sztywny przedni widelec aluminiowy lub karbonowy, a nawet luksusowy widelec amortyzowany KOGA Feathershock.
  • Ze swoim sportowym charakterem GrandTourer-S nadaje się tylko do przerzutek zewnętrznych. W konfiguratorze możesz wybierać spośród różnych wariantów.
  • Rama GrandTourer-S jest dostępna w dwóch wariantach: zestaw przeznaczony wyłącznie do hamulców v-brake i wersja wyłącznie do hamulców tarczowych. Rezultatem jest kombinacja ramy i widelca bez zbędnych podkładek.
  • W zależności od wymagań, preferencji czy budżetu, do końcowego montażu można wykorzystać szeroką gamę części.
  • Rower można skonfigurować zarówno z ramą damską, jak i męską w 5 wysokościach ramy każda.
  • Dostępny w 10 standardowych kolorach, a za dopłatą w wybranym przez Państwa kolorze (Kolor Niestandardowy).
  • Kompletny, wykonany na zamówienie GrandTourer-S jest dostępny od 2050 €

JAKI SYSTEM PRZERZUTEK ?


 
PIASTA BIEGOWA LUB PRZERZUTKA
Wybierając system przekładni, ważne jest wcześniejsze wymienienie kilku rzeczy. Oprócz celu użytkownika, Twoja wiedza techniczna, łatwość konserwacji lub zakres przekładni mogą również odgrywać ważną rolę w wyborze określonego rodzaju systemu przekładni. Poniżej znajdziesz zalety i wady różnych systemów przekładni z naszej oferty.
Aby dokładnie przemyśleć swój wybór, zapoznaj się z poniższymi specyfikacjami, aby uzyskać dodatkowe informacje dotyczące doboru i zakresu biegów w stosunku do przerzutek.

PRZERZUTKA zewnętrzna
Zalety:
  • Łatwo dostępna do konserwacji i regulacji
  • Sprawdzony system, który można naprawić w dowolnym miejscu
  • Niska waga
Ryzyka:
  • Narażony na uszkodzenie przez wystające elementy jak hak przerzutki
  • Wrażliwy na zabrudzenia i konserwację
  • Wybór odpowiedniego sprzętu wymaga wiedzy i doświadczenia
PIASTA PLANETARNA ROHLOFF
Zalety:
  • Wysoka jakość i sprawdzona koncepcja.
  • 14 idealnie rozmieszczonych, użytkowych biegów o dużym zakresie 526%.
  • Jedna obrotowa manetka, dzięki której możesz zmieniać biegi pod naciskiem pedałów i podczas postoju.
  • Minimalna konserwacja; wymiana oleju co 5000 km.
  • Nadaje się do napędu paskowego.
Ryzyka:
  • Tylne koło o dość dużej masie.
  • Wymagana rama z regulowanymi hakami lub suport mimośrodowy.
  • Demontaż koła w przypadku przebicia opony jest nieco bardziej uciążliwy.

ŁAŃCUCH CZY PASEK NAPĘDOWY?


PASEK ZĘBATY GATES (CDX)
Ze względu na popularność systemów biegów w piaście i pozytywnych doświadczeniach praktycznych, zapotrzebowanie na pasek napędowy w ostatnich latach ogromnie wzrosło.

KOGA Signature wybiera pas Gates CenterTrack
Pasek Gates CDX jest o 4 mm szerszy niż stary pas CDC i dlatego ma wyższą wytrzymałość na rozciąganie. CDX przesuwa błoto i śnieg wzdłuż zębów zębatych w dwóch kierunkach. Podwyższona środkowa krawędź zapobiega gromadzeniu się brudu. Ponieważ pas biegnie po podniesionej krawędzi, nie może spaść i łatwiej go zamontować na drodze. Ponieważ ostrza zębów CDX są symetryczne, można je obracać, co wydłuża żywotność systemu.

PASEK ZĘBATY
Zalety:
  • Długa żywotność; trzy do czterech razy dłużej niż normalny łańcuch
  • Niskie koszty utrzymania i nie wymaga smarowania
  • Brak rozciągania paska
  • Niska waga
Ryzyka:
  • Wymaga specjalnej ramy z podzielnym tylnym widelcem
  • Nadaje się tylko do biegów w piaście
  • Jeśli pasek jest mocno zgięty może dojść do zerwania
ŁAŃCUCH
Zalety:
  • Łatwy do skrócenia na długość
  • Dostępny wszędzie
Ryzyka:
  • Wymaga intensywnej konserwacji
  • Szybsze rozciąganie się łańcucha
  • Wrażliwy na zużycie


HAMULEC SZCZĘKOWY CZY HAMULEC TARCZOWY?

HAMULCE
Zastosowanie hamulców tarczowych zyskało w ostatnich latach ogromną popularność w segmencie rowerów górskich, a nawet w segmencie wyścigowym. Wysokiej jakości hamulce tarczowe są bardzo dobrą alternatywą dla mechanicznego lub hydraulicznego hamulca szczękowego. Oto przegląd zalet i wad obu typów:

HAMULCE TARCZOWE
Zalety:
  • Ogromna i dobrze regulowana siła hamowania
  • Łatwe do wymiany klocki hamulcowe
  • Brak zużycia felg
Ryzyko:
  • Wygięta tarcza to duże ograniczenie
col
HAMULCE SZCZĘKOWE
Zalety:
  • V-brake jest łatwy do samodzielnej konserwacji
  • Siłę hamowania Magury można bardzo dobrze dobierać przy niewielkiej sile rąk
  • Łatwa wymiana klocków hamulcowych w Magura
Ryzyka:
  • V-brake jest wrażliwy na zabrudzenia i konserwację
  • Nie możesz kontynuować jazdy z dużym uszkodzeniem obręczy (krzywa obręcz)

ALEE DENHAM NA KOGA SIGNATURE WORLDTRAVELLER
 
Alee Denham to australijski entuzjasta kolarstwa, który swoim rowerze KOGA Signature WorldTraveller odkrywa cały świat. Z głęboko zakorzenionej miłości do rowerów trekkingowych założył bloga, który powoli stał się jednym z najbardziej szanowanych blogów rowerowych i podróżniczych na świecie. Przeczytaj tutaj o jego doświadczeniach z rowerem KOGA Signature WorldTraveller.

ALEE DENHAM NA KOGA WORLDTRAVELLER-S SIGNATURE
PO 30 000 KM JAZDY NA ROWERZE