Kontakt
0
 

KOGA E-Nova Evo PT

KOGA E-Nova Evo PT to pięknie wykończony, wszechstronny elektryczny rower turystyczny, z bardzo dobrymi właściwościami jezdnymi, bezobsługowym napędem paskowym oraz sprawdzonym i cichym silnikiem elektrycznym Bosch Active Line.

ROWER ZŁOŻONY I WYREGULOWANY. Rowery dostarczamy w całości złożone* i gotowe do jazdy. Przed wysyłką, rower trafia w ręce serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis. Rowery pakowane są w grube 5-cio warstwowe kartony o specjalnych wymiarach 200x120x20 cm. Dodatkowo rower jest zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy zewnętrzne jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka uszkodzenia. Każdy karton do wysyłki posiada 4 boczne uchwyty dla wygodnego przenoszenia oraz oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być przewożony. Rowery dostarczamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej Raben Poland, która gwarantuje bezpieczny i sprawny transport, każda przesyłka ubezpieczona jest na pełną wartość roweru. *do przykręcenia jedynie pedały oraz ustawienie pozycji kierownicy.

WIRTUALNA KARTA ROWERU
 
Każdy rower poza papierową kartą gwarancyjną jest wpisany do internetowej bazy rowerów, w której odnotowywany jest każdy serwis. Twój rower ma pełną historię przeprowadzonych prac serwisowych.
serwis-roweru-przed-wysylka
PRZEGLĄD I JAZDA TESTOWA PRZED WYSYŁKĄ
 
Przed wysyłką rower przechodzi kompleksowy serwis i kontrolę pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Przeprowadzamy jazdę próbną. Rower wysyłamy złożony gotowy do jazdy.
ubezpieczona-paczka-wysylka-roweru
UBEZPIECZENIE NA CZAS TRANSPORTU
 
Każdy przesyłka jest w pełni ubezpieczona na pełną wartość roweru. Ubezpieczenie dotyczy uszkodzeń mechanicznych oraz niezgodności towaru. Rowery dostarcza firma spedycyjna Raben Poland.

 

/files/ikony/koga/koga-rama-bez-spoin-smooth-polerowane-alu.png
Rama KOGA Super Smooth Welded. Najwyżej jakości aluminiowa rama z super gładkimi spoinami. Tam, gdzie to możliwe, spawy ramy KOGA są idealnie gładkie oraz ręcznie polerowane, dzięki czemu powstaje całkowicie gładka powierzchnia. Jest to nie tylko atrakcyjne wizualnie, ale także zmniejsza ryzyko korozji wokół spoin tj. miejsc, które są na to bardzo wrażliwe. Rama składa się z potrójnie cieniowanego hydroformowanego aluminium. Główka ramy jest zwężana i zintegrowana ze sterami. Wszystkie rowery KOGA produkowane są ręcznie w Heerenveen w Holandii. Tylko jedna osoba odpowiada za kompletny montaż roweru.
MOCNE STRONY PASKA ZĘBATEGO:
  • niska waga
  • czystość układu napędowego (bez smarów i innych środków chemicznych)
  • brak wymaganej konserwacji napędu (smarowanie, naciąganie, czyszczenie)
  • długa żywotność do 25.000 km (łańcuch do 5.000 km)
  • bardzo cicha i efektywna praca
pasek-zebaty-naped-carbon-drive-KOGA

pasek zebaty koga gates cdx
Napęd paskowy Gates Carbon Drive CDX™. Linia Gates CDX™ sprawdza się w najtrudniejszych warunkach: globalne trekkingi, długie trasy turystyczne, wyścigi wyczynowe lub trudny teren. Zakorzeniona w technologii pierwotnie zaprojektowanej dla dragsterów, linia CDX zapewnia podobną moc, niezawodność i trwałość przeznaczoną dla rowerów. Zaawansowany, wysokowydajny pas CDX, składający się z odpornej na warunki atmosferyczne poliuretanowej powierzchni zewnętrznej, jest wyposażony w mocne, nierozciągliwe kordy z włókna węglowego. Wysokowydajna tylna zębatka CDX wykonana jest z wytrzymałej stali nierdzewnej, korba i przednia zębatka wykonane są z kutego aluminium.
BOSCH Active Line Plus 50Nm. Cichy, ale mocny elektryczny silnik wyraźnie zapewnia dodatkową przyjemność z jazdy. Max. moment obrotowy 50Nm gwarantuje płynną łatwość użytkowania i doskonałą integrację z ramą roweru elektrycznego. Brak niepokojących dźwięków oraz brak oporu w czasie pedałowania powyżej 25 km/h lub po rozładowaniu baterii. Koncepcja wieloczujnikowa zapewnia dostarczanie energii harmonijnie przy ponad 1000 pomiarach na sekundę. Active Line Plus zapewnia do 270% wsparcia co sprawia, że jest idealny do miasta oraz na rekreacyjne wycieczki do parku i lasu. Zaawansowany technologicznie system 3 czujników: obrotu korby, nacisku na korbę oraz kadencji wykrywają wysiłek rowerzysty i przekazują go do układu sterowania, dopasowując optymalną moc wsparcia. 
koga-amortyzator-przedni-headshock-fathershock
BOSCH PowerTubes 400/500/625Wh. Bateria Bosch została w pełni zintegrowana z ramą roweru i nie jest widoczna z zewnątrz. Zoptymalizowana technologia gwarantuje beztroską przyjemność z jazdy: zabezpieczenie zapobiega wypadaniu akumulatora, ale mimo to akumulator można łatwo wyjąć. Bosch oferuje trzy pojemności wbudowanych akumulatorów litowo-jonowych 400/500/625Wh, które obejmują wszystkie możliwości zastosowania o różnej zawartości energii. Szybka ładowarka ładuje PowerTube 500 do 50% w około dwie godziny, a pełne ładowanie trwa około 3 godzin. W pełni zabezpieczona zamkiem AXA otwieranym kluczem z blokady tylnego koła AXA Defender. W zestawie z rowerem znajduje się szybka ładowarka Bosch 4A.
BOSCH INTUVIA. Centralnie zamontowany wyświetlacz Bosch Intuvia jest inteligentny i przejrzysty. Możesz łatwo i intuicyjnie obsługiwać swój rowerów elektryczny. Odpowiednie dane dotyczące jazdy są wyraźnie wyświetlane, a wyświetlacz jest czytelny w każdych warunkach pogodowych. Dzięki oddzielnej jednostce sterowanej kciukiem możesz bezpiecznie trzymać ręce na kierownicy w czasie jazdy. Bosch Intuvia zapewnia najwyższy komfort użytkowania i dobra czytelność, wyświetlacz interwału serwisowego, a dzięki zaleceniu zmiany biegów zawsze jeździsz na właściwym biegu: chroni to akumulator i zwiększa zasięg. Sterownik posiada wbudowany port micro USB pozwalający na ładowanie smartfona w każdym czasie. 4 tryby wspomagania ECO/TOUR/SPORT/TURBO. Sterownik ściągany. 
Shimano Nexus Premium 8. Piasty planetarne z serii SHIMANO NEXUS zostały opracowane w celu uzyskania płynnej zmiany przełożeń nawet w przypadku rowerów E-BIKE o wysokim napięciu łańcucha i odznaczają się wydajnością oraz dużą trwałością w 8-rzędowych układach napędowych. Wersja Premium to wydajniejsza zmiana przełożeń nawet przy dużym napięciu łańcucha podczas używania roweru ze wspomaganiem elektrycznym. Piasta Nexus 8 ma rozpiętość przełożeń zwiększoną do 307% w porównaniu do 244% dla modelu piasty Nexus 7. Piastę charakteryzują krótsze przełożenia, czego wynikiem jest wydajniejsza i wygodniejsza kadencja pedałowania. Rozpiętość pozwala na pokonywanie dużych nachyleń dochodzących do 20 stopni kąta nachylenia.
Pedały KOGA SoleMate pełna stabilizacja i komfort użytkowania. Każdy rower KOGA został wyposażony w prestiżowe pedały KOGA SoleMate, które zapewniają automatyczne przyjęcie idealnej pozycji stopy, a wklęsły kształt pedału zachęca do pedałowania pełną powierzchnią stopy, a nie samym podbiciem przez co pedałowanie jest dużo bardziej wydajne. Pedały posiadają zintegrowane, trwałe i niezawodne łożyska maszynowe dające gwarancję prawidłowej pracy przez długie lata. Na całej powierzchni pedałów znajduje się guma z nacięciami zwiększająca przyczepność w czasie deszczowej pogody oraz dające lepszą stabilizację w czasie agresywnej jazdy.
koga-pedaly-sole.
Wspornik kierownicy KOGA Justera to nowoczesny i lekki mostek oferujący różne pozycje siedzenia od wyprostowanej po mocno pochyloną. Wykonany z super lekkiego aluminium, którego wysokość i kąt nachylenia można w bardzo prosty sposób wyregulować za pomocą jednej śruby. Jest to system opracowany przez inżynierów KOGA aby jak najbardziej ułatwić użytkowanie roweru. Dołączona do wspornika aluminiowa podkładka zastępuje tradycyjne pierścienie a-head, dzięki czemu trzon wspornika tworzy wizualnie jedną całość z ramą roweru. 
Osie przelotowe i hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano Shimano MT400. Hamulec tarczowy o dużej, precyzyjnie odmierzonej sile hamowania w mocnej konstrukcji. Przeciwstawne tłoki zapobiegają wibracjom. Naturalny olej mineralny jako płyn hydrauliczny, przyjazny dla środowiska i nie jest toksyczny ani żrący, w rowerowych hydraulicznych układach hamulcowych optymalne medium działa. 3-palcowa dźwignia hamulcowa stanowi punkt odniesienia w branży pod względem przystępnej wydajności. Tarcze hamulcowe Shimano RT-56 o średnicy 160mm i 180mm. Zarówno przedni jak i tylna oś to osie przelotowe zapewniające większość sztywność i stabilność. Oś przelotowa odznacza się większą o 15% sztywnością skrętną i większą o 25% sztywnością poprzeczną niż standardowa oś rowerowa.
Lampka Busch&Muller 50 LUX. Przednie oświetlenie to prestiżowa lampka Busch&Muller Lumotec Eyc T Senso Plus o dużej mocy 50 LUX napędzana lekkim dynamem w piaście Shimano. Bardzo lekka o wadze 70 gram, wykonana z aluminium o niewielkich rozmiarach. Wyposażona w nowoczesne technologie: T SENSO automatyczny czujnik zmierzchu, Światło bliskiego zakresu - lampka oświetla pole już od 1 metra przed rowerem, Światło POSTOJOWE lampka ma wbudowany kondensator, dzięki któremu świeci do 4 min po zatrzymaniu się. Bardzo duża moc światła pozwoli na jazdę w ciemnym lesie mając idealną widoczność drogi, a certyfikat STVZO dopuszcza lampkę do użytku na drogach publicznych kierując promień światła na drogę, nie oślepiając jadących z przeciwka.ylna lampka o wysokim stopniu bezpieczeństwa B&M Toplight 2C plus z doskonałą boczną emisją światła 320 stopni i światłem przestrzennym umożliwiającym określenie dystansu do rowerzysty.
KOGA Feather Shock. Prestiżowy amortyzator przedniego widelca KOGA Feathershock to wyjątkowa innowacja, zaprojektowana specjalnie dla rowerów turystycznych. KOGA Feathershock ma sportowy wygląd, jest wygodny, a także znacznie lżejszy niż standardowy widelec amortyzowany. Ponadto ten zintegrowany z ramą system amortyzacji reaguje tylko wtedy, gdy jest to konieczne. Widelec zapewnia dodatkowy komfort dla nadgarstków i ramion bez utraty bezpośredniego wrażenia z jazdy. Skok amortyzatora KOGA Feathershock to 30mm.
Opony Schwalbe Energizer Active Plus o szerokości 50mm. Schwalbe Energizer Active Plus 50-622 to szeroka i komfortowa opona zaprojektowana specjalnie do rowerów elektrycznych. Posiada supernowoczesny, dynamiczny, trekkingowy profil bieżnika z gładkim środkowym pasek i mocnym bieżnikiem po bokach. Na szosie toczy się lekko i posiada dobrą przyczepność nawet na mniej utwardzonym podłożu. Mieszanka gumy Addix E-Compound została zoptymalizowana pod kątem mega trwałości, niskich oporów toczenia oraz wyjątkowej przyczepności przy wysokich prędkościach. Wkładka antyprzebiciowa GreeenGuard o grubości 3mm gwarantuje solidną ochronę przed przebiciem. 
 


KOGA SET BOX

Do każdego roweru dołączony jest elegancki, aluminiowy pojemnik KOGA wyposażony w łyżki Schwalbe do ściągania opon, wielofunkcyjny klucz inbus/torx oraz mosiężny adapter z wentyla SV presta na DV rowerowy.
SKÓRZANE ETUI Z CERTYFIKATEM

W zestawie stylowe skórzane etui, w którym znajduje się Certyfikat KOGA Master Service Mechanic, skórzany brelok KOGA do kluczy oraz karta z indywidualnym numerem do rejestracji swojego roweru na KOGA.COM

KOGA handmade in Netherlands since 1974r.
Rowery KOGA produkowane i składane są ręcznie w Holandii już od ponad 45 lat. Fabryka znajduje się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego polerowania ram, malowania, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru przez jednego Master Mechanika. Każdy rower KOGA jest montowany ręcznie przez jednego mechanika od A do Z od pierwszej śrubki po spakowanie kompletnego roweru. Dobieramy i szkolimy naszych specjalistów w oparciu o ich umiejętności i dbałość o szczegóły. W efekcie powstaje rower dostosowany do potrzeb koneserów. Każdy rower KOGA ma paszport rowerowy z nazwiskiem i zdjęciem Master Mechanika, który zbudował Twój rower. KOGA dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości.

PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

DOŻYWOTNIA na ramę
10 lat dostępność części
10 lat na lakier
2 lata na pozostałe części i osprzęt

ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY
Rowery wysyłamy w całości złożone i gotowe do jazdy. Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów, ustawienie kierownicy i siodełka.
 
BEZPIECZNA PACZKA
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.
30 DNI NA ZWROT
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.


Specyfikacja KOGA E-Nova Evo PT

Napęd: Pasek zębaty
Kierownica:
Dętki: Schwalbe SV 17
Amortyzator:
Sztyca podsiodełkowa:
Rodzaj silnika elektrycznego:
Rodzaj przerzutek:
Sterownik:
Umiejscowienie silnika: Centralnie (w korbie)
Pedały: KOGA Sole-Mate
Producent silnika: BOSCH
Szprychy: Sapim Leader
Geometria :
E-bike: TAK
Pozycja: Wyprostowana
Typ hamulców: Tarczowe
Amortyzator przedni: Tak
Typ przerzutki: Wewnętrzna (w piaście)
Rozmiar opony: 28 x 2.0 (50-622)
Ilość przerzutek: 8
Umiejscowienie baterii: W ramie (wewnątrz)
Bagażnik tylny: Aluminiowy RackTime F3 Snap-It System 25kg
Rozmiar kół: 28"
Hamulec przedni: Tarczowy hydrauliczny Shimano MT401 180mm
Hamulec tylny: Tarczowy hydrauliczny Shimano MT400 160mm
Lampka przednia: Busch&Muller Lumotec IQ2 Eyc T Senso Plus 50 LUX
Lampka tylna: Buch&Muller Toplight 2C plus (made in Germany)
Obręcze: Mach1 Karma Disc
Wspornik kierownicy: KOGA A-Head z regulacją
Blokada koła:
Waga: 27.9 kg
Rama:
Nóżka: Pletcher Comp
Gumy na bagażniku:
Opony:
Siodełko:
Rodzaj paska: Pasek zębaty Gates Carbon Drive CDX High-performance
Chwyty:
Dzwonek:
Pompka:
Osłona łańcucha: KOGA Arrow

KOGA E-Nova Evo PT opinie

KOGA to świetny rower. Poprzedni jaki użytkowałem ma ok. 10 lat. Ten jest z innego świata. Żona dla odmiany wybrała sobie Sparta D-Burst M8TB Smart Alfine 8 GPS też świetny, różnica silnik w Sparcie ma 75 Nm a KOGA 50 Nm, zasięg na baterii na Eco Sparta ok. 100 km a KOGA ok. 200. Ale kto będzie jechał w ciągu dnia 200 km? KOGA bardziej mi odpowiada. Jeśli komuś nie chce się lub ciężko machać nogą nad siodełkiem przy wsiadaniu proponuję KOGĘ. Jednak z czystym sumieniem polecam oba !!!!

Dodano Wtorek, 10-08-2021 08:42 przez ~mariush.perz

Rower najlepszy jaki testowałem .poprzednio testowałem koga e nova a obecnie mam koga e nova evo pt .jako użytkownik i porównanie z innymi markami Koga jest zdecydowanie czele pod każdym względem.

Dodano Niedziela, 02-08-2020 18:34 przez ~Paweł