Kontakt
0
 

KOGA E-Nova Evo

Rower elektryczny KOGA E-Nova Evo

ROWER ZŁOŻONY I WYREGULOWANY. Rowery dostarczamy w całości złożone* i gotowe do jazdy. Przed wysyłką, rower trafia w ręce serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis. Rowery pakowane są w grube 5-cio warstwowe kartony o specjalnych wymiarach 200x120x20 cm. Dodatkowo rower jest zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy zewnętrzne jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka uszkodzenia. Każdy karton do wysyłki posiada 4 boczne uchwyty dla wygodnego przenoszenia oraz oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być przewożony. Rowery dostarczamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej Raben Poland, która gwarantuje bezpieczny i sprawny transport, każda przesyłka ubezpieczona jest na pełną wartość roweru. *do przykręcenia jedynie pedały oraz ustawienie pozycji kierownicy.

WIRTUALNA KARTA ROWERU
 
Każdy rower poza papierową kartą gwarancyjną jest wpisany do internetowej bazy rowerów, w której odnotowywany jest każdy serwis. Twój rower ma pełną historię przeprowadzonych prac serwisowych.
serwis-roweru-przed-wysylka
PRZEGLĄD I JAZDA TESTOWA PRZED WYSYŁKĄ
 
Przed wysyłką rower przechodzi kompleksowy serwis i kontrolę pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Przeprowadzamy jazdę próbną. Rower wysyłamy złożony gotowy do jazdy.
ubezpieczona-paczka-wysylka-roweru
UBEZPIECZENIE NA CZAS TRANSPORTU
 
Każdy przesyłka jest w pełni ubezpieczona na pełną wartość roweru. Ubezpieczenie dotyczy uszkodzeń mechanicznych oraz niezgodności towaru. Rowery dostarcza firma spedycyjna Raben Poland.

 

Rama KOGA Super Smooth Welded. Najwyżej jakości aluminiowa rama z super gładkimi spoinami. Tam, gdzie to możliwe, spawy ramy KOGA są idealnie gładkie oraz ręcznie polerowane, dzięki czemu powstaje całkowicie gładka powierzchnia. Jest to nie tylko atrakcyjne wizualnie, ale także zmniejsza ryzyko korozji wokół spoin tj. miejsc, które są na to bardzo wrażliwe. Rama składa się z potrójnie cieniowanego hydroformowanego aluminium. Główka ramy jest zwężana i zintegrowana ze sterami. Wszystkie rowery KOGA produkowane są ręcznie w Heerenveen w Holandii. Tylko jedna osoba odpowiada za kompletny montaż roweru.
MOCNE STRONY PASKA ZĘBATEGO:
  • niska waga
  • czystość układu napędowego (bez smarów i innych środków chemicznych)
  • brak wymaganej konserwacji napędu (smarowanie, naciąganie, czyszczenie)
  • długa żywotność do 25.000 km (łańcuch do 5.000 km)
  • bardzo cicha i efektywna praca
pasek-zebaty-naped-carbon-drive-batavus

pasek zebaty koga gates cdx
Napęd paskowy Gates Carbon Drive CDX™. Linia Gates CDX™ sprawdza się w najtrudniejszych warunkach: globalne trekkingi, długie trasy turystyczne, wyścigi wyczynowe lub trudny teren. Zakorzeniona w technologii pierwotnie zaprojektowanej dla dragsterów, linia CDX zapewnia podobną moc, niezawodność i trwałość przeznaczoną dla rowerów. Zaawansowany, wysokowydajny pas CDX, składający się z odpornej na warunki atmosferyczne poliuretanowej powierzchni zewnętrznej, jest wyposażony w mocne, nierozciągliwe kordy z włókna węglowego. Wysokowydajna tylna zębatka CDX wykonana jest z wytrzymałej stali nierdzewnej, korba i przednia zębatka wykonane są z kutego aluminium.
BOSCH Active Line Plus 50Nm. Cichy, ale mocny elektryczny silnik wyraźnie zapewnia dodatkową przyjemność z jazdy. Max. moment obrotowy 50Nm gwarantuje płynną łatwość użytkowania i doskonałą integrację z ramą roweru elektrycznego. Brak niepokojących dźwięków oraz brak oporu w czasie pedałowania powyżej 25 km/h lub po rozładowaniu baterii. Koncepcja wieloczujnikowa zapewnia dostarczanie energii harmonijnie przy ponad 1000 pomiarach na sekundę. Active Line Plus zapewnia do 270% wsparcia co sprawia, że jest idealny do miasta oraz na rekreacyjne wycieczki do parku i lasu. Zaawansowany technologicznie system 3 czujników: obrotu korby, nacisku na korbę oraz kadencji wykrywają wysiłek rowerzysty i przekazują go do układu sterowania, dopasowując optymalną moc wsparcia.
koga-amortyzator-przedni-headshock-fathershock
Zintegrowana z bagażnikiem bateria Bosch Active Line. Bateria litowo-jonowa zamontowana na tylnym bagażniku w świetny sposób został częściowo zintegrowana z bagażnikiem i tylnym błotnikiem, co zapewnia czysty i nowoczesny wygląd. W pełni zabezpieczone zamkiem ABUS otwieranym kluczem z blokady tylnego koła ABUS. Minimalny zasięg roweru 40 km osiągniemy korzystając z opcji TURBO, podczas jazdy w terenie górzystym z dużą różnicą nachylenia terenu przy średniej prędkości 25 km/h, z mocnym wiatrem przeciwnym, w temperaturze poniżej 10°C,  - dane dla osoby o wadze powyżej 85 kg. Zintegrowany wskaźnik poziomu naładowania baterii, czas pełnego ładowania 3,5 h.
BOSCH INTUVIA. Centralnie zamontowany wyświetlacz Bosch Intuvia jest inteligentny i przejrzysty. Możesz łatwo i intuicyjnie obsługiwać swój rowerów elektryczny. Odpowiednie dane dotyczące jazdy są wyraźnie wyświetlane, a wyświetlacz jest czytelny w każdych warunkach pogodowych. Dzięki oddzielnej jednostce sterowanej kciukiem możesz bezpiecznie trzymać ręce na kierownicy w czasie jazdy. Bosch Intuvia zapewnia najwyższy komfort użytkowania i dobra czytelność, wyświetlacz interwału serwisowego, a dzięki zaleceniu zmiany biegów zawsze jeździsz na właściwym biegu: chroni to akumulator i zwiększa zasięg. Sterownik posiada wbudowany port micro USB pozwalający na ładowanie smartfona w każdym czasie. 4 tryby wspomagania ECO/TOUR/SPORT/TURBO. Sterownik ściągany.
Shimano Nexus Premium 8. Piasty planetarne z serii SHIMANO NEXUS zostały opracowane w celu uzyskania płynnej zmiany przełożeń nawet w przypadku rowerów E-BIKE o wysokim napięciu łańcucha i odznaczają się wydajnością oraz dużą trwałością w 8-rzędowych układach napędowych. Wersja Premium to wydajniejsza zmiana przełożeń nawet przy dużym napięciu łańcucha podczas używania roweru ze wspomaganiem elektrycznym. Piasta Nexus 8 ma rozpiętość przełożeń zwiększoną do 307% w porównaniu do 244% dla modelu piasty Nexus 7. Piastę charakteryzują krótsze przełożenia, czego wynikiem jest wydajniejsza i wygodniejsza kadencja pedałowania. Rozpiętość pozwala na pokonywanie dużych nachyleń dochodzących do 20 stopni kąta nachylenia.
Pedały KOGA SoleMate pełna stabilizacja i komfort użytkowania. Każdy rower KOGA został wyposażony w prestiżowe pedały KOGA SoleMate, które zapewniają automatyczne przyjęcie idealnej pozycji stopy, a wklęsły kształt pedału zachęca do pedałowania pełną powierzchnią stopy, a nie samym podbiciem przez co pedałowanie jest dużo bardziej wydajne. Pedały posiadają zintegrowane, trwałe i niezawodne łożyska maszynowe dające gwarancję prawidłowej pracy przez długie lata. Na całej powierzchni pedałów znajduje się guma z nacięciami zwiększająca przyczepność w czasie deszczowej pogody oraz dające lepszą stabilizację w czasie agresywnej jazdy.
koga-pedaly-sole.
Wspornik kierownicy KOGA Justera to nowoczesny i lekki mostek oferujący różne pozycje siedzenia od wyprostowanej po mocno pochyloną. Wykonany z super lekkiego aluminium, którego wysokość i kąt nachylenia można w bardzo prosty sposób wyregulować za pomocą jednej śruby. Jest to system opracowany przez inżynierów KOGA aby jak najbardziej ułatwić użytkowanie roweru. Dołączona do wspornika aluminiowa podkładka zastępuje tradycyjne pierścienie a-head, dzięki czemu trzon wspornika tworzy wizualnie jedną całość z ramą roweru. 
Osie przelotowe i hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano Shimano MT400. Hamulec tarczowy o dużej, precyzyjnie odmierzonej sile hamowania w mocnej konstrukcji. Przeciwstawne tłoki zapobiegają wibracjom. Naturalny olej mineralny jako płyn hydrauliczny, przyjazny dla środowiska i nie jest toksyczny ani żrący, w rowerowych hydraulicznych układach hamulcowych optymalne medium działa. 3-palcowa dźwignia hamulcowa stanowi punkt odniesienia w branży pod względem przystępnej wydajności. Tarcze hamulcowe Shimano RT-56 o średnicy 160mm i 180mm. Zarówno przedni jak i tylna oś to osie przelotowe zapewniające większość sztywność i stabilność. Oś przelotowa odznacza się większą o 15% sztywnością skrętną i większą o 25% sztywnością poprzeczną niż standardowa oś rowerowa.
Lampka Busch&Muller 50 LUX. Przednie oświetlenie to prestiżowa lampka Busch&Muller Lumotec Eyc T Senso Plus o dużej mocy 50 LUX napędzana lekkim dynamem w piaście Shimano. Bardzo lekka o wadze 70 gram, wykonana z aluminium o niewielkich rozmiarach. Wyposażona w nowoczesne technologie: T SENSO automatyczny czujnik zmierzchu, Światło bliskiego zakresu - lampka oświetla pole już od 1 metra przed rowerem, Światło POSTOJOWE lampka ma wbudowany kondensator, dzięki któremu świeci do 4 min po zatrzymaniu się. Bardzo duża moc światła pozwoli na jazdę w ciemnym lesie mając idealną widoczność drogi, a certyfikat STVZO dopuszcza lampkę do użytku na drogach publicznych kierując promień światła na drogę, nie oślepiając jadących z przeciwka.ylna lampka o wysokim stopniu bezpieczeństwa B&M Toplight 2C plus z doskonałą boczną emisją światła 320 stopni i światłem przestrzennym umożliwiającym określenie dystansu do rowerzysty.
KOGA Feather Shock. Prestiżowy amortyzator przedniego widelca KOGA Feathershock to wyjątkowa innowacja, zaprojektowana specjalnie dla rowerów turystycznych. KOGA Feathershock ma sportowy wygląd, jest wygodny, a także znacznie lżejszy niż standardowy widelec amortyzowany. Ponadto ten zintegrowany z ramą system amortyzacji reaguje tylko wtedy, gdy jest to konieczne. Widelec zapewnia dodatkowy komfort dla nadgarstków i ramion bez utraty bezpośredniego wrażenia z jazdy. Skok amortyzatora KOGA Feathershock to 30mm.


KOGA SET BOX

Do każdego roweru dołączony jest elegancki, aluminiowy pojemnik KOGA wyposażony w łyżki Schwalbe do ściągania opon, wielofunkcyjny klucz inbus/torx oraz mosiężny adapter z wentyla SV presta na DV rowerowy.
SKÓRZANE ETUI Z CERTYFIKATEM

W zestawie stylowe skórzane etui, w którym znajduje się Certyfikat KOGA Master Service Mechanic, skórzany brelok KOGA do kluczy oraz karta z indywidualnym numerem do rejestracji swojego roweru na KOGA.COM

KOGA handmade in Netherlands since 1974r.
Rowery KOGA produkowane i składane są ręcznie w Holandii już od ponad 45 lat. Fabryka znajduje się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego polerowania ram, malowania, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru przez jednego Master Mechanika. Każdy rower KOGA jest montowany ręcznie przez jednego mechanika od A do Z od pierwszej śrubki po spakowanie kompletnego roweru. Dobieramy i szkolimy naszych specjalistów w oparciu o ich umiejętności i dbałość o szczegóły. W efekcie powstaje rower dostosowany do potrzeb koneserów. Każdy rower KOGA ma paszport rowerowy z nazwiskiem i zdjęciem Master Mechanika, który zbudował Twój rower. KOGA dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości.

PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

Dożywotnia gwarancja na ramę
10 lat na lakier ramy, sztywne widelce i dostępność części
3 lata na widelce amortyzowane
2 lata pozostałe części i osprzęt

ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY
Rowery wysyłamy w całości złożone i gotowe do jazdy. Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów, ustawienie kierownicy i siodełka.
 
BEZPIECZNA PACZKA
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.
30 DNI NA ZWROT
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.


Specyfikacja KOGA E-Nova Evo

Rozmiar kół: 28" x 2.0 (50-622)
Geometria :
Napęd: Pasek zębaty
System: BOSCH
Umiejscowienie silnika: Na korbie
Ilość biegów:
Silnik elektryczny:
Amortyzator:
Kierownica: KOGA Riser - aluminiowa
Szprychy: Mach1 Plus
Osłona łańcucha: Hesling Holland (made in Holland)
Chwyty: KOGA Sport
Siodełko: KOGA Sport
Nóżka: Pletcher Comp
Waga: 23,3 kg
Blokada koła: ABUS Amparo (made in Germany)
Wspornik kierownicy: KOGA A-Head z regulacją
Obręcze: Mach 1 560
Lampka tylna:
Lampka przednia: Busch&Muller Lumotec IQ2 Eyc T Senso Plus 50 LUX
Hamulec tylny: Tarczowy hydrauliczny Shimano MT400 160mm
Hamulec przedni: Tarczowy hydrauliczny Shimano MT401 180mm
Rama: Aluminiowa (ALU 6061) - bez spawów
Sterownik:
Opony:
Dętki:
Błotniki:
Dzwonek: tak Widek (made in Holland)

KOGA E-Nova Evo opinie

Brak opinii. Może warto dodać własną?