Kontakt
0
 

KOGA F3 6.0 2022

KOGA F3 6.0 to najnowocześniejszy i najlepiej wyposażony rower z serii KOGA F3. Z napędem na pasku Gates Carbon Drive CDX, legendarną piastą planetarną Shimano Alfine 11 z olbrzymim zakresem przełożeń, hydraulicznymi hamulcami tarczowymi i z ekstremalnie lekką, aluminiową ramą bez spoin KOGA SMOOTH WELDING. Ponadto KOGA F3 6.0 posiada technologię Koga Crown Connect z perfekcyjnie zintegrowanym oświetleniem przednim, błotnikiem, przednim widelcem oraz okablowaniem. Rower z całym osprzętem waży jedynie 15.2 kg ! Pedały KOGA SoleMate zapewniają automatyczne przyjęcie idealnej pozycji stopy, a wklęsły kształt pedału zachęca do pedałowania pełną powierzchnią stopy, a nie samym podbiciem przez co pedałowanie jest dużo bardziej wydajne.

ROWER ZŁOŻONY I WYREGULOWANY. Rowery dostarczamy w całości złożone* i gotowe do jazdy. Przed wysyłką, rower trafia w ręce serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis. Rowery pakowane są w grube 5-cio warstwowe kartony o specjalnych wymiarach 200x120x20 cm. Dodatkowo rower jest zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy zewnętrzne jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka uszkodzenia. Każdy karton do wysyłki posiada 4 boczne uchwyty dla wygodnego przenoszenia oraz oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być przewożony. Rowery dostarczamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej Raben Poland, która gwarantuje bezpieczny i sprawny transport, każda przesyłka ubezpieczona jest na pełną wartość roweru. *do przykręcenia jedynie pedały oraz ustawienie pozycji kierownicy.

WIRTUALNA KARTA ROWERU
 
Każdy rower poza papierową kartą gwarancyjną jest wpisany do internetowej bazy rowerów, w której odnotowywany jest każdy serwis. Twój rower ma pełną historię przeprowadzonych prac serwisowych.
serwis-roweru-przed-wysylka
PRZEGLĄD I JAZDA TESTOWA PRZED WYSYŁKĄ
 
Przed wysyłką rower przechodzi kompleksowy serwis i kontrolę pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Przeprowadzamy jazdę próbną. Rower wysyłamy złożony gotowy do jazdy.
ubezpieczona-paczka-wysylka-roweru
UBEZPIECZENIE NA CZAS TRANSPORTU
 
Każdy przesyłka jest w pełni ubezpieczona na pełną wartość roweru. Ubezpieczenie dotyczy uszkodzeń mechanicznych oraz niezgodności towaru. Rowery dostarcza firma spedycyjna Raben Poland.

 

Rama KOGA Super Smooth Welded. Najwyżej jakości aluminiowa rama z super gładkimi spoinami. Tam, gdzie to możliwe, spawy ramy KOGA są idealnie gładkie oraz ręcznie polerowane, dzięki czemu powstaje całkowicie gładka powierzchnia. Jest to nie tylko atrakcyjne wizualnie, ale także zmniejsza ryzyko korozji wokół spoin tj. miejsc, które są na to bardzo wrażliwe. Rama składa się z potrójnie cieniowanego hydroformowanego aluminium. Główka ramy jest zwężana i zintegrowana ze sterami. Wszystkie rowery KOGA produkowane są ręcznie w Heerenveen w Holandii. Tylko jedna osoba odpowiada za kompletny montaż roweru. 
MOCNE STRONY PASKA ZĘBATEGO:
  • niska waga
  • czystość układu napędowego (bez smarów i innych środków chemicznych)
  • brak wymaganej konserwacji napędu (smarowanie, naciąganie, czyszczenie)
  • długa żywotność do 25.000 km (łańcuch do 5.000 km)
  • bardzo cicha i efektywna praca
pasek-zebaty-naped-carbon-drive-batavus

pasek zebaty koga gates cdx
Napęd paskowy Gates Carbon Drive CDX™. Linia Gates CDX™ sprawdza się w najtrudniejszych warunkach: globalne trekkingi, długie trasy turystyczne, wyścigi wyczynowe lub trudny teren. Zakorzeniona w technologii pierwotnie zaprojektowanej dla dragsterów, linia CDX zapewnia podobną moc, niezawodność i trwałość przeznaczoną dla rowerów. Zaawansowany, wysokowydajny pas CDX, składający się z odpornej na warunki atmosferyczne poliuretanowej powierzchni zewnętrznej, jest wyposażony w mocne, nierozciągliwe kordy z włókna węglowego. Wysokowydajna tylna zębatka CDX wykonana jest z wytrzymałej stali nierdzewnej, korba i przednia zębatka wykonane są z kutego aluminium.
SHIMANO ALFINE 11 to najwyższej jakości konstrukcja, finezja, uniwersalność i płynne działanie. Najbardziej prestiżowa piasta biegowa Shimano z ogromnym 409% zakresem przełożeń, aż 101% więcej niż Alfine 8 i Nexus 8 oraz ulepszoną konstrukcją wewnętrzną poprawiającą załączanie biegów poprzez skuteczniejsze zazębianie. Ustawione pod kątem koła zębate i smarowanie olejem zamiast smaru powoduje, że zmiana biegów płynna i cicha. Alfine 11 została zatwierdzona do użytku w mieście, ale również do jazdy po górach. Dźwignia przerzutki Shimano RapidFire Plus umożliwia łatwą i niezawodną zmianę przełożeń. Wyposażona jest w mechanizm 2-WAY RELEASE i umożliwia szybką zmianę o kilka przełożeń. Ogromną zaletą biegów w piaście jest długowieczność, mechanizm planetarnych zębatek działa w środowisku zamkniętym, chroniony przed piaskiem, kurzem i warunkami atmosferycznymi. W mieście daje możliwość zmiany biegów w czasie postoju na światłach możemy zmieniać biegi i ruszyć z lekkiego biegu pierwszego.
koga-amortyzator-przedni-headshock-fathershock
KOGA Feather Shock. Prestiżowy amortyzator przedniego widelca KOGA Feathershock to wyjątkowa innowacja, zaprojektowana specjalnie dla rowerów turystycznych. KOGA Feathershock ma sportowy wygląd, jest wygodny, a także znacznie lżejszy niż standardowy widelec amortyzowany. Ponadto ten zintegrowany z ramą system amortyzacji reaguje tylko wtedy, gdy jest to konieczne. Widelec zapewnia dodatkowy komfort dla nadgarstków i ramion bez utraty bezpośredniego wrażenia z jazdy. Skok amortyzatora KOGA Feathershock to 30mm.
Hydrauliczny hamulec tarczowy Shimano Alivio MT201. Dwu tłoczkowe hamulce hydrauliczne z systemem Shimano ONE WAY BLEEDING opracowanym z myślą o łatwym i szybkim usuwaniu powietrza z układu hydraulicznego. Zapewnia siłę hamowania odpowiednią dla wielu grup rowerzystów. System zalany najwyższej jakości mineralnym olejem hydraulicznym Shimano. Dzięki większym o 40% odstępie klocków ogranicza grzechotanie i wykazuje dużą siłę hamowania przy mniejszym hałasie. Aluminiowa dźwignia hamulcowa obsługiwana 2 lub 3 palcami z anodowanego aluminium. Tarcze hamulcowe to Shimano RT-54 o średnicy 160mm.
Lampka Busch&Muller 50 LUX. Przednie oświetlenie to prestiżowa lampka Busch&Muller Lumotec Eyc T Senso Plus o dużej mocy 50 LUX napędzana lekkim dynamem w piaście Shimano. Bardzo lekka o wadze 70 gram, wykonana z aluminium o niewielkich rozmiarach. Wyposażona w nowoczesne technologie: T SENSO automatyczny czujnik zmierzchu, Światło bliskiego zakresu - lampka oświetla pole już od 1 metra przed rowerem, Światło POSTOJOWE lampka ma wbudowany kondensator, dzięki któremu świeci do 4 min po zatrzymaniu się. Bardzo duża moc światła pozwoli na jazdę w ciemnym lesie mając idealną widoczność drogi, a certyfikat STVZO dopuszcza lampkę do użytku na drogach publicznych kierując promień światła na drogę, nie oślepiając jadących z przeciwka. 
Pedały KOGA SoleMate pełna stabilizacja i komfort użytkowania. Każdy rower KOGA został wyposażony w prestiżowe pedały KOGA SoleMate, które zapewniają automatyczne przyjęcie idealnej pozycji stopy, a wklęsły kształt pedału zachęca do pedałowania pełną powierzchnią stopy, a nie samym podbiciem przez co pedałowanie jest dużo bardziej wydajne. Pedały posiadają zintegrowane, trwałe i niezawodne łożyska maszynowe dające gwarancję prawidłowej pracy przez długie lata. Na całej powierzchni pedałów znajduje się guma z nacięciami zwiększająca przyczepność w czasie deszczowej pogody oraz dające lepszą stabilizację w czasie agresywnej jazdy.
koga-pedaly-sole.
Wspornik kierownicy KOGA Justera to nowoczesny i lekki mostek oferujący różne pozycje siedzenia od wyprostowanej po mocno pochyloną. Wykonany z super lekkiego aluminium, którego wysokość i kąt nachylenia można w bardzo prosty sposób wyregulować za pomocą jednej śruby. Jest to system opracowany przez inżynierów KOGA aby jak najbardziej ułatwić użytkowanie roweru. Dołączona do wspornika aluminiowa podkładka zastępuje tradycyjne pierścienie a-head, dzięki czemu trzon wspornika tworzy wizualnie jedną całość z ramą roweru.


KOGA SET BOX

Do każdego roweru dołączony jest elegancki, aluminiowy pojemnik KOGA wyposażony w łyżki Schwalbe do ściągania opon, wielofunkcyjny klucz inbus/torx oraz mosiężny adapter z wentyla SV presta na DV rowerowy.
SKÓRZANE ETUI Z CERTYFIKATEM

W zestawie stylowe skórzane etui, w którym znajduje się Certyfikat KOGA Master Service Mechanic, skórzany brelok KOGA do kluczy oraz karta z indywidualnym numerem do rejestracji swojego roweru na KOGA.COM

KOGA handmade in Netherlands since 1974r.
Rowery KOGA produkowane i składane są ręcznie w Holandii już od ponad 45 lat. Fabryka znajduje się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego polerowania ram, malowania, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru przez jednego Master Mechanika. Każdy rower KOGA jest montowany ręcznie przez jednego mechanika od A do Z od pierwszej śrubki po spakowanie kompletnego roweru. Dobieramy i szkolimy naszych specjalistów w oparciu o ich umiejętności i dbałość o szczegóły. W efekcie powstaje rower dostosowany do potrzeb koneserów. Każdy rower KOGA ma paszport rowerowy z nazwiskiem i zdjęciem Master Mechanika, który zbudował Twój rower. KOGA dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości.

PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

DOŻYWOTNIA na ramę
10 lat dostępność części
10 lat na lakier
2 lata na pozostałe części i osprzęt

ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY
Rowery wysyłamy w całości złożone i gotowe do jazdy. Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów, ustawienie kierownicy i siodełka.
 
BEZPIECZNA PACZKA
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.
30 DNI NA ZWROT
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.


Specyfikacja KOGA F3 6.0 2022

Szprychy: Sapim Strong
Ilość przerzutek: 11
Rozmiar opony: 28 x 1.5 (40-622)
Typ przerzutki: Wewnętrzna (w piaście)
Amortyzator przedni: Tak
Typ hamulców: Tarczowe
Pozycja: Lekko pochylona
Geometria :
Napęd: Pasek zębaty
Kaseta / Zębatka: Gates CDX 24T
Pedały: KOGA Sole-Mate
Korba: Gates Carbondrive FC-S550 CDX
Rodzaj przerzutek: Shimano Alfine 11
Amortyzator:
Dętki: Schwalbe SV 17
Kierownica: KOGA Riser ALU 640mm
Odcień koloru: Black metallic high gloss
Dzwonek: Tak
Chwyty: KOGA Sport
Rodzaj paska: Pasek zębaty Gates Carbon Drive CDX High-performance
Siodełko: KOGA Sport
Opony: Schwalbe Spicer Plus
Nóżka:
Bagażnik tylny: Racktime ALU 25kg (Tubus)
Obręcze: Rodi Airline Corsa Disc
Dynamo:
Lampka tylna:
Lampka przednia: Busch&Muller Lumotec IQ2 Eyc T Senso Plus 50 LUX
Hamulec tylny: Tarczowy hydrauliczny Shimano MT201 / RT-54 160mm
Hamulec przedni: Tarczowy hydrauliczny Shimano MT201 / RT-54 160mm
Rozmiar kół: 28"
Rama:

KOGA F3 6.0 2022 opinie

Fantastyczny rower, o kilka klas przebijający używanego przeze mnie wcześniej przez wiele lat Batavusa Crescendo. Lekki, szybki, piekielnie zwrotny (jak na swój rozmiar) i praktycznie niesłyszalny. Z łatwością pokonuje nawet znaczne wzniesienia (sprawdzony na podjeździe 20😖 i trudniejszy teren. Używanie go tylko w mieście to moim zdaniem marnowanie jego potencjału. 😉 Zaraz po zakupie drobne problemy z przekładnią - dwa biegi sprawiały problemy - które jednak zniknęły bez śladu po przejechaniu pierwszych 300 kilometrów i zrobieniu serwisu zerowego. Polecam wszystkim!

Dodano Poniedziałek, 17-04-2023 10:18 przez jarek.zachwieja

Jestem odrobinę rozczarowany. Wydając ponad 9 tys zł za rower i słuchając o tym jak to jest on doskonale wyposażony, spodziewałem się wysokiej półki. Niestety mam wrażenie, że Koga wprowadza oszczędności. Albo skąpstwo, albo brak dostępu do deklarowanych komponentów.
W broszurach znajdują się informacje o tym, że siodełko i chwyty obszyte są skórą naturalną. Niestety u mnie jest to skóra syntetyczna - czyli jej imitacja. Zaskoczony jestem też błotnikami, które wykonane zostały z tworzywa sztucznego. Nie jakiegoś tam karbonu. Po prostu plastiku jak w rowerach dziecięcych, w dodatku polakierowanego na piano black (będzie się rysować).
Na fotografiach widoczny jest mechanizm korbowy S550. W specyfikacji producenta jest informacja o mechanizmie S300, a w moim egzemplarzu zamontowano S250 (na szczęście wciąż C😱). Hamulce - na fotografiach i w specyfikacji Shimano M365, w moim egzemplarzu Tektro M285. Nawet stopka jest inna (na usprawiedliwienie dodam, że tej ze specyfikacji producent już nie oferuje).
Reszta zgadza się z opisem i tym co można przeczytać w Internecie.

Kolejny zwód to serwis sprzedawcy. Dopłaciłem 100 zł extra, żeby mieć rower wyregulowany i gotowy do jazdy. Z miejsca zamówiłem sztycę amortyzowaną, która została mi zainstalowana, ale... tył na przód. Po dłuższej irytacji wynikającej z braku możliwości wypoziomowania siodełka (przód szedł do góry) przejrzałem prospekty producenta i zauważyłem, że sztyca powinna być zamontowana odwrotnie. Klocki hamulcowe ocierały o tarcze, a piasta tylna nie była wyregulowana. Użytkowanie roweru musiałem więc rozpocząć od odwiedzenia lokalnego serwisu i pozostawienia tam roweru.

Dodano Środa, 13-10-2021 09:06 przez ~Pawel D

Rower drogi, ale wart każdej wydanej na niego złotówki. Rewelacyjna jakość wykonania, jeśli coś wygląda na metalowe, to jest metalowe, a nie plastikowe. Bardzo dobra i przemyślana geometra pozwalająca ustawić pod siebie rower. Stylistyka na najwyższym poziomie, nie na darmo dostał Red Dot Award. Lepsza wersja paska (C😱 zamiast CDN) i ALfine 11 sprawiają, że powinien być bezobsługowy (wystarczy wymienić raz na dwa lata olej w przekładni). Opony Schwalbe Marathon Racer sprawdzą się głównie w mieście i na szosie. Jeśli chodzi o amortyzację to przód daje radę mimo niewielkiego skoku jest w zupełności wystarczający. Siodło nieamortyzowane i tu zalecałbym montaż sztycy amortyzowanej (np NCX) jeśli cenicie absolutny. Reasumując ten rower to nowa jakość zarówno pod względem wykonania jak i zamontowanej techniki. Bardzo polecam 😄 PS. Mój ręcznie złożył niejaki Andre K. za co mu serdecznie dziękuję. Następny mój rower to też będzie Koga.

Dodano Niedziela, 10-05-2020 12:30 przez ~Lech